ხშირად დასმული კითხვები

როდის მივიღებ ჩემს შეკვეთას? 

ჩვენს გუნდს სჭირდება მაქსიმუმ 10-დან 15 სამუშაო დღის განმავლობაში თქვენი შეკვეთის დამუშავება, პროდუქტების წარმოება და მიწოდება (უფასო). ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ იმისათვის, რომ მიიღოთ თქვენი შეკვეთა რაც შეიძლება მალე, ჩვენი პროდუქციის ხარისხის დარღვევის გარეშე. 

როგორ შემიძლია თვალყური ადევნო ჩემს პაკეტს? 

თქვენ შეგიძლიათ თვალყური ადევნოთ თქვენს შეკვეთას გვერდის ბოლოში მდებარე ბმულზე „აკონტროლეთ თქვენი შეკვეთა“. 

რა ღირს მიწოდება? 

ჩვენ ვაგზავნით ჩვენს პროდუქტებს მთელ მსოფლიოში. შეკვეთის მინიმალური რაოდენობა არ არის და ჩვენი ყველა გადაზიდვა უფასოა (გარდა საფრანგეთის საზღვარგარეთის დეპარტამენტებისა და ტერიტორიებისა). 

ჩემი შეკვეთა არ არის დასრულებული 

თუ თქვენი შეკვეთა შეიცავს რამდენიმე ელემენტს, ისინი შეიძლება გაიგზავნოს ცალ-ცალკე, ხელმისაწვდომი მარაგისა და მიწოდების დროიდან გამომდინარე. არ ინერვიულოთ, თქვენი პაკეტი მალე მოვა. 

მე არ მიმიღია ჩემი შეკვეთა. 

გაქვთ პრობლემები თქვენს ფოსტასთან დაკავშირებით? დაკარგული, გატეხილი ან დაზიანებული პაკეტი ჩვენი უსაფრთხო მიწოდებით, ჩვენი ვებ-გვერდი კომპანია “AWSEO”-ს ქვეშ აგვარებს დავებს თქვენთვის. მომხმარებლის კმაყოფილება ჩვენი მთავარი პრიორიტეტია. ჩვენ არ გადავცემთ პასუხისმგებლობას გადამზიდველს და თქვენ გიტოვებთ ამის მოგვარებას. ჩვენ ვიღებთ სრულ პასუხისმგებლობას, დაუყოვნებლივ გამოგიგზავნით ახალ პაკეტს ჩვენი ხარჯებით. ნუ მოგერიდებათ დაგვიკავშირდეთ ელექტრონული ფოსტით contactwebstore@proton.me: ჩვენი გუნდი ყველაფერს გააკეთებს იმისათვის, რომ გაამართლოს თქვენი მოლოდინი.

Leave a Reply

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *