ჩვენი პოლიტიკა არის 14 დღე. თუ პროდუქტის მიღებიდან 14 დღე გავიდა, სამწუხაროდ, ჩვენ ვერ შემოგთავაზებთ თანხის დაბრუნებას ან გაცვლას.
თუ ამ კვირაში შეკვეთის მიღებიდან 24 საათის განმავლობაში შეიცვლით აზრს, ჩვენ დაუყოვნებლივ დაგიბრუნებთ ფულს.
ჩვენ ვამუშავებთ შეკვეთებს მხოლოდ მათი გაგზავნიდან 24 საათის შემდეგ, რათა შეგვეძლოს ნებისმიერი შეცდომის ან მომხმარებლის საჩივრის გამოსწორება. ამ დროის გასვლის შემდეგ, თუ შეკვეთა დამუშავდა, ჩვენ ვეღარ შევძლებთ თქვენი თანხის გატანის საფასურის დაბრუნებას, სანამ პროდუქტი არ იქნება მიწოდებული, მიღებული და დაბრუნებული მითითებულ მისამართზე.
იმისათვის, რომ შეკვეთის დაბრუნება შეძლოთ, პროდუქტი უნდა იყოს გამოუყენებელი და იმავე მდგომარეობაში, რომელშიც მიიღეთ. ის ასევე უნდა იყოს თავდაპირველ შეფუთვაში, რათა თქვენი ხარჯით დაბრუნდეს იმ მისამართზე, რომელსაც ჩვენ გადმოგიტანთ.
დაბრუნების დასამუშავებლად, ჩვენ დავადასტურებთ, რომ ეს არის თქვენი შეკვეთა თქვენი შეკვეთის ნომრის ან/და ნებისმიერი ინფორმაციის გამოყენებით, რომელიც გამოიყენება შეკვეთის განთავსებისას. ეს ალბათ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი იქნება.
თქვენი დაბრუნების დასადასტურებლად ორი ვარიანტია. ჩვენ ვადასტურებთ ამანათის მიღებას ჩვენ მიერ მოწოდებულ მისამართზე, ან თქვენ გამოგვიგზავნით სკანირებას ან ფოტოს, როგორც დადასტურება იმისა, რომ პაკეტი მიტანილი იყო თქვენს მიერ მოწოდებულ მისამართზე. პირველ შემთხვევაში, ტვირთი შეიძლება არ გაიგზავნოს მწარმოებლის მისამართზე. მეორე შემთხვევაში შეიძლება მიღებულ იქნეს საფოსტო ქვითარი ან მიწოდების ქაღალდი.
ჩვენ შეიძლება გთხოვოთ, რომ დაელოდოთ საქონელს, ნაცვლად იმისა, რომ გამოგვიგზავნოთ დაბრუნების ქვითარი. თანხის დაბრუნების მოთხოვნის შემთხვევაში
, შესაძლოა საჭირო გახდეს პაკეტის შემოწმება. ეს შემოწმება ჩატარდება თანხის დაბრუნების დამუშავებამდე, ასეთის არსებობის შემთხვევაში.
თუ თქვენ მიიღებთ პროდუქტს და იტყვით, რომ ნივთი ცუდ მდგომარეობაშია და გსურთ თანხის დაბრუნება, მაგრამ უარს იტყვით მიღებული ნივთის სურათის გაგზავნაზე, რა თქმა უნდა, მოგეთხოვებათ ნივთის გაგზავნა კონკრეტულ მისამართზე, რათა მოხდეს თქვენი შეკვეთის ნივთის შემოწმება.
პაკეტის მიღების შემდეგ, თანხის დაბრუნება გაიცემა (ან არა) მხოლოდ შემოწმების შემდეგ. შემოწმების შემდეგ შეგვიძლია დავადგინოთ, რომ ნივთი კარგ მდგომარეობაშია. ამის შესახებ შეგატყობინებთ ფოტო ან/და ვიდეოს საშუალებით, მაგრამ ამ შემთხვევაში უარს ვიტყვით თანხის დაბრუნებაზე.
ეს შეიძლება ჩანდეს ზედმეტად ზედმეტად მიდგომა. თუმცა, ზოგიერთი იყო არაკეთილსინდისიერი და წარსულის გამოცდილებიდან გამომდინარე, მათ სიტყვას ვეღარ ვიკავებთ. ბოდიშს გიხდით ამის გამო და გვინდა იცოდეთ, რომ ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ ყოველი დაბრუნებისა და თანხის დაბრუნების მოთხოვნით.
ყველა დაბრუნებისთვის 2 ევრო ჩამოიჭრება თითოეული შეკვეთიდან. ეს არის გადახდის პროცესორებისა და პროცესორების მიერ გაწეული ხარჯების დასაფარად.
მას შემდეგ რაც მივიღებთ და შევამოწმებთ დაბრუნებულ პროდუქტს, გამოგიგზავნით ელფოსტას, რათა დაადასტუროთ მიღება და შეგატყობინოთ ჩვენი გადაწყვეტილების შესახებ, დაამტკიცოთ ან უარვყოთ თქვენი თანხის დაბრუნების მოთხოვნა.
თუ თქვენი თანხის დაბრუნების მოთხოვნა დამტკიცდება, ის დამუშავდება და კრედიტი ავტომატურად გაიცემა თქვენს საკრედიტო ბარათზე ან გადახდის ორიგინალ მეთოდზე გარკვეული პერიოდის განმავლობაში. ამ ვადის მართვა შეუძლებელია. ჩვენ შეგატყობინებთ როგორც კი თანხის დაბრუნების პროცესი დაიწყება ჩვენს საიტზე.
თუ თქვენი თანხის დაბრუნება დაგვიანებულია ან არ მიიღება, ჯერ შეამოწმეთ თქვენი საბანკო ანგარიში. მხოლოდ ამის შემდეგ უნდა დაუკავშირდეთ თქვენი საკრედიტო ბარათის გამცემს. თქვენი დაბრუნების საჯაროდ გამოჩენას შესაძლოა გარკვეული დრო დასჭირდეს.
შემდეგ დაუკავშირდით თქვენს ბანკს. შესაძლოა გარკვეული დრო დასჭირდეს თქვენს დაბრუნებას საჯაროდ გამოქვეყნებამდე.
თუ თქვენ ჯერ კიდევ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება ამ ორი ნაბიჯის შემდეგ, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ ელფოსტა contactwebstore@proton.me. მომხმარებელთა მომსახურების ჯგუფი გკითხავთ, დაასრულეთ თუ არა ორივე ნაბიჯი. თუ ასეა, მომხმარებელთა მომსახურება შეამოწმებს მონაცემთა ბაზას.
ვწუხვართ, რომ მოგვიწია ამ ნაბიჯების მოთხოვნა, მაგრამ გვსურს მაქსიმალური ყურადღება მივაქციოთ თქვენს თხოვნებს. და ჩვენ ვკარგავთ დიდ დროს, როდესაც მოთხოვნას წინ არ უსწრებს გარკვეული ნაბიჯები. ჩვენ გვინდა რაც შეიძლება მეტი ყურადღება მივაქციოთ იმ თხოვნებს, რომლებსაც ვიღებთ.
გასაყიდი ნივთის შემთხვევაში, თუ თანხის დაბრუნება განხორციელდება, ის განხორციელდება საქონლის გასაყიდი ფასით და, შესაბამისად, იხდის მომხმარებელს და არა ჩვეულებრივ ფასად.
გაცვლისას ჩვენ გამოვცვლით მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ის დეფექტური ან დაზიანებულია. თუ ეს ასეა და გსურთ მისი გამოცვლა იმავე ნივთზე, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ ელფოსტა მისამართზე contactwebstore@proton.me.
საჩუქრებისთვის, თუ ნივთი, რომლის დაბრუნებაც გსურთ, პირდაპირ თქვენთან გაიგზავნა, თქვენ მიიღებთ საჩუქრის კრედიტს თქვენი დაბრუნების ღირებულების ტოლი. კიდევ ერთხელ,
მხოლოდ პროდუქტის მიღების შემდეგ გამოგიგზავნით სასაჩუქრე სერთიფიკატს ელექტრონული ფოსტით.
თუ ნივთი ყიდვის დროს არ იყო საჩუქრად იდენტიფიცირებული, ან თუ საჩუქრის გამცემი ამჯობინებდა ჯერ ნივთის მიღებას და მოგვიანებით გადმოგცეთ, ჩვენ გამოგიგზავნით თანხის დაბრუნებას მიმღებს და ის გაიგებს, რომ თქვენ დააბრუნე ნივთი.
თქვენ ხართ პასუხისმგებელი ტრანსპორტირების ხარჯებზე დაბრუნებისთვის. ეს მიწოდების ღირებულება არ ანაზღაურდება და თუ თქვენ მიიღებთ თანხის დაბრუნებას, ტრანსპორტირების ღირებულება ჩამოიჭრება თანხის დაბრუნებაზე.
იმისდა მიხედვით, თუ სად ცხოვრობთ, რა თქმა უნდა, შეიძლება სხვადასხვა დრო დასჭირდეს შეცვლილი პროდუქტის მიღებამდე.
თუ თქვენ აგზავნით საქონელს £30 ან მეტის ღირებულების, განიხილეთ მიტანის სერვისის გამოყენება, რომელიც საშუალებას გაძლევთ თვალყური ადევნოთ თქვენს გადაზიდვას ან გარანტიას მიწოდების შესახებ. ჩვენ ვერ მოგცემთ გარანტიას, რომ მივიღებთ თქვენს მიერ დაბრუნებულ პროდუქტს.